Ondersteuning aanvragen
Bespaar tijd door je boeking online te beheren
Meld je aan of maak een account aan om je boekingen online te bekijken of te betalen.
Veelgestelde vragen
Inchecken en uitchecken
Hoe laat kan ik inchecken en uitchecken?
De in- en uitchecktijden kunnen variëren, doorgaans kun je bij de meeste vakantiehuizen tussen 16.00 en 20.00 uur inchecken en moet je om 10.00 uur uitchecken.
Log in op MyBooking om de specifieke tijden voor je geboekte vakantiehuis te bekijken.
Kan ik eerder inchecken als ik eerder op de dag aankom?
Nee, je kunt niet eerder in het vakantiehuis dan op de aangegeven inchecktijd.
De inchecktijden kunnen variëren, doorgaans kun je bij de meeste vakantiehuizen inchecken tussen 16.00 en 20.00 uur. Log in bij MyBooking om de specifieke inchecktijd voor je geboekte vakantiehuis te zien.
Als het vakantiehuis een sleutelkastje heeft, heb je ook toegang de sleutel na de aangegeven inchecktijd.
Als je een vakantiehuis in Denemarken hebt geboekt, kun je je via MyBooking aanmelden voor een sms-berichten voor vroege aankomst. Je krijgt dan bericht als je vakantiehuis vóór de gebruikelijke inchecktijd klaar is.
Met wie neem ik contact op als ik later aankom dan gepland?
Kom je later aan dan de uiterste in MyBooking vermelde inchecktijd (doorgaans 20.00 uur)? Neem dan rechtstreeks contact op met de beheerder om afspraken te maken over het ophalen van de sleutel. Je vindt de contactgegevens van de beheerder in MyBooking.
Als je een vakantiehuis met een sleutelkastje boekt, kun je de sleutel gewoon ophalen wanneer het je past – dus ook ná de aangegeven inchecktijd. Je hoeft ons dit niet te laten weten.
Kan ik reisinstructies krijgen?
Je vindt de reisinstructies in MyBooking. Zo zie je het adres van je vakantiehuis, inclusief een routebeschrijving.
Waar lever ik de sleutel in?
Je moet de sleutel terugbrengen op het adres waar je deze hebt afgehaald. Als je vakantiehuis een sleutelkastje heeft, moet je de sleutel terug in het sleutelkastje deponeren.
Waar kan ik de code van het sleutelkastje vinden?
Vakantiehuizen in Denemarken: als je vakantiehuis een sleutelkastje heeft, zal de code twee dagen voor je aankomst beschikbaar zijn in MyBooking. Je ontvangt ook een e-mail/sms met de code van het sleutelkastje.
Vakantiehuizen buiten Denemarken: je kunt de code van het sleutelkastje zien in MyBooking onder het kopje 'Sleutel ophalen', of de code van het sleutelkastje kan ook door de eigenaar/beheerder worden verstrekt voordat je incheckt.
Hoe laat moet ik uitchecken?
Op de dag van vertrek moet je uiterlijk om 10.00 uur zijn uitgecheckt, tenzij je een andere uitchecktijd werd meegedeeld.
Moet ik de accommodatie schoonmaken voordat ik vertrek?
Het vakantiehuis wordt voor je aankomst schoongemaakt, we vragen je om het bij het uitchecken in dezelfde staat achter te laten.
Als de eindschoonmaak bij de huurprijs is inbegrepen of als je ervoor hebt betaald, hoef je er alleen maar voor te zorgen dat het vakantiehuis opgeruimd is voordat je vertrekt.
In de meeste vakantiehuizen vind je een lijstje met taken die je moet uitvoeren voor je vertrekt. Denk daarbij aan het legen van de vaatwasser en koelkast, het verwijderen van afval en het terugzetten van al het binnen- en buitenmeubilair op de oorspronkelijke plaats.
Bij sommige vakantiehuizen kun je de eindschoonmaak zelf doen. Als je voor deze optie kiest, moet je het huis netjes en grondig schoongemaakt achterlaten in de staat waarin je het bij aankomst verwacht.
Betaling
Kan ik in termijnen betalen?
We bieden je als extra service de mogelijkheid om in twee termijnen te betalen als je meer dan 56 dagen voor aankomst boekt.
De eerste termijn bedraagt 25% van de totale huurprijs. De tweede termijn is de resterende 75% van de totale huurprijs (deze moet uiterlijk 42 dagen voor aankomst worden betaald).
Hoe betaal ik voor mijn boeking?
Je kunt via MyBooking betalen met je creditcard. We bieden daarnaast een aantal alternatieve betaalmethoden aan. Je vindt deze op de MyBooking-site.
Hoe kan ik mijn boekingsbetaling controleren?
Je vindt je betalingsoverzicht op de MyBooking-site.
Hoe kan ik de tweede termijn betalen als ik een nieuwe creditcard krijg?
Als je tussen de termijnen een nieuwe creditcard ontvangt, adviseren we je om vóór de betalingsdatum in te loggen op je MyBooking-site en te betalen met de nieuwe creditcard. Je kunt je creditcardgegevens voor automatische incasso niet online wijzigen.
Wordt de 2e termijn automatisch afgeschreven?
Als je je eerste termijn met creditcard hebt betaald, zullen we de 2e termijn automatisch van je creditcard/rekening afschrijven.
Als je je eerste termijn met een andere betaalmethode (MobilePay, Trustly, ApplePay, Ideal, enz.) hebt betaald, moet je inloggen bij MyBooking om de tweede termijn te betalen vóór de vervaldatum.
Hoe koop en betaal ik voor de extra diensten?
Je kunt via MyBooking onder 'Vakantie-extra's' op basis van beschikbaarheid, mogelijk extra services boeken, en dat doorgaans tot 5 dagen voor je aankomstdatum. Dit kan verschillen afhankelijk van het land van je vakantiehuis.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Creditcards/betaalkaarten zijn de meest geaccepteerde betaalmethode; we bieden ook tal van andere betaalmethoden, die verschillen per land/valuta. Afhankelijk van de markt bieden we bijvoorbeeld Trustly, Ideal, ApplePay.
De beschikbare betalingsmethoden staan vermeld op onze website wanneer je een boeking maakt. Je vindt ze ook in MyBooking.
Mijn betaling is mislukt. Wat moet ik doen?
Er kunnen verschillende redenen bestaan voor een mislukte betaling.
Als je een bericht krijgt dat de automatische incasso van de tweede betalingstermijn is mislukt, moet je het bedrag handmatig overmaken via MyBooking.
Soms kan de fout ook te wijten zijn aan de limiet die je bank toestaat op je creditcard of betaalkaart. Neem in dat geval contact op met je bank.
Hoe kan ik mijn voucher gebruiken?
Bij een online boeking, kun je de vouchercode toevoegen voordat je de betaling uitvoert. De korting wordt afgetrokken van de huurprijs.
Waar kan ik de betalingsvoorwaarden voor mijn boeking inzien?
Alle informatie over de betalingsvoorwaarden kan worden geraadpleegd in de verhuurvoorwaarden. Je kunt deze vinden in MyBooking of via de link in de voettekst op onze webpagina.
Ik heb een vakantiehuis bij Fincallorca geboekt. Waarom staat er NOVASOL op mijn bankafschrift?
Fincallorca maakt, samen met NOVASOL, deel uit van de Awaze-groep. De betalingen worden geïnd door Awaze A/S, ongeacht bij welk merk van Awaze je boekt. Je kunt daarom zowel berichten van het merk Awaze als NOVASOL ontvangen en bij de betaling op je bankafschrift kan NOVASOL worden vermeld.
Boeking wijzigen of annuleren
Kan ik mijn boeking annuleren?
Ja, je kunt je boeking online annuleren via MyBooking. Je boeking wordt geannuleerd in overeenstemming met onze huurvoorwaarden.
Meestal zijn er kosten verbonden aan het annuleren van je boeking. Je kunt deze berekenen in MyBooking.
Kan ik de datums van mijn boeking wijzigen?
De datums van je boeking kunnen niet online worden gewijzigd. Neem contact op met onze klantenservice om ze te wijzigen. Opgelet: het kan voorkomen dat je de datums niet kunt wijzigen, wat afhankelijk is van de beschikbaarheid. Er kunnen, in overeenstemming met onze huurvoorwaarden, kosten in rekening worden gebracht.
Kan ik het aantal volwassenen, kinderen en huisdieren wijzigen?
Ja, je kunt de omvang van je gezelschap voorafgaand aan je verblijf wijzigen in MyBooking. Het aantal volwassenen, kinderen en huisdieren moet wel binnen het maximaal aantal toegestane personen van het vakantiehuis blijven.
Kan ik extra's toevoegen/verwijderen nadat ik heb geboekt?
Vakantiehuizen in Denemarken: je kunt extra's toevoegen en betalen via MyBooking. Neem contact op met onze klantenservice als je extra's wilt verwijderen.
Vakantiehuizen buiten Denemarken: je kunt voorafgaand aan je verblijf mogelijk extra's toevoegen/verwijderen via MyBooking, wat afhankelijk is van het type extra dat je hebt gekozen.
Kan ik mijn vakantiehuis wijzigen?
Neem contact op met onze klantenservice voor hulp als je je vakantiehuis wilt wijzigen. Opgelet: het kan voorkomen dat je de datums niet kunt wijzigen, wat afhankelijk is van de beschikbaarheid. Er kunnen, in overeenstemming met onze huurvoorwaarden, kosten in rekening worden gebracht voor de wijziging.
Wat is de procedure voor de annulering van boekingen met een Novasol Zekerheidspakket vallen?
Boekingen met een zekerheidspakket kunnen gratis worden geannuleerd (excl. administratiekosten) voor bepaalde in aanmerking komende redenen. Dit geldt onder andere voor boekingen die niet kunnen worden nakomen of die aanzienlijk worden bemoeilijkt door:
Overlijden, acute ziekte of ernstig letsel van wie boekte of diens rechtstreekse familieleden
Schade aan uw privéwoning door brand of inbraak
Illegale staking in een bedrijf dat uw eigendom is
Indien één van deze omstandigheden van toepassing is en je je vakantie moet annuleren, vragen we om ons uiterlijk 24 uur na het ontstaan van de geldige reden schriftelijk op de hoogte te stellen via ‘Chat met ons’. Opgelet: Je bent gedekt vanaf het moment van de boeking tot 12 uur 's middags op de dag waarop de huurperiode ingaat. Er is geen dekking na aanvang van de huurperiode. Documenten die per geldige reden moeten worden ingediend:
Ziekte: doktersattest.
Overlijden in de familie: overlijdensakte of officiële documenten die het overlijden bevestigen.
Schade aan privéwoning door brand of inbraak: rapport van politie of brandweer
Illegale staking in een bedrijf waarvan u de eigenaar bent: politierapport
We moeten het bewijs van de in aanmerking komende reden uiterlijk 3 dagen (72 uur) na de kennisgeving ontvangen. Als de aangegeven termijn niet kan worden gehaald, is de Annuleringsbescherming niet van toepassing. Raadpleeg onze Huurvoorwaarden voor meer informatie.
Informatie over het vakantiehuis
Hoeveel personen zijn toegestaan in een huuraccommodatie?
Het aantal in het vakantiehuis toegestane personen, staat vermeld in de beschrijving van de accommodatie. Alle personen, tellen ongeacht hun leeftijd, mee op bij het totaal.
Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn toegestaan in vakantiehuizen, wat wordt aangegeven door middel van het hondensymbool in de beschrijving van het vakantiehuis. Mocht je huisdieren mee willen nemen, moet je dit bij het boeken van het vakantiehuis aan ons doorgeven.
Is het mogelijk om elektrische voertuigen op te laden?
Sommige vakantiehuizen beschikken over een oplader voor elektrische voertuigen. We verzoeken je vriendelijk om elektrische voertuigen niet op te laden via normale stopcontacten. Dit kan tot oververhitting leiden en schade aan de elektrische installaties en mogelijk ook brand veroorzaken.
Bij de beschrijving van het vakantiehuis op onze website kun je nagaan of er een oplaadstation voor elektrische auto's aanwezig is. Dit wordt vermeld onder het kopje 'Informatie over het vakantiehuis'.
Zijn de vakantiehuizen rookvrij?
Roken is niet toegestaan in onze vakantiehuizen.
Wat betekenen de sterren?
Hoe meer sterren we aan een vakantiehuis geven, hoe hoger het comfortniveau. Er wordt rekening gehouden met het meubilair, de uitrusting en de standaard van het vakantiehuis.
* Zeer eenvoudig ingericht vakantiehuis met basisvoorzieningen, voor een verblijf in de zomer.
** Eenvoudig ingericht vakantiehuis met weinig faciliteiten.
*** Goed onderhouden vakantiehuis met standaardmeubilair.
**** Goed uitgerust vakantiehuis van hoge kwaliteit met comfortabel meubilair en extra faciliteiten.
***** Ons best beoordeelde vakantiehuis. Smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien.
Kan ik parkeren bij het vakantiehuis?
Je vindt informatie over parkeren in de beschrijving van het vakantiehuis op onze website.
Houd er rekening mee dat de toegangswegen naar de vakantiehuizen zelden geasfalteerd zijn, en over het algemeen niet geschikt zijn voor sportauto's of verlaagde voertuigen.
Is er wifi in het vakantiehuis?
Veel van onze vakantiehuizen beschikken over wifi. Omdat wifi een extra service is, kunnen er aparte kosten voor in rekening worden gebracht. Je vindt deze informatie in de beschrijving van het vakantiehuis op onze webpagina.
Is er een barbecue/grill in het vakantiehuis?
In veel vakantiehuizen zijn barbecues/grills beschikbaar. Als dat het geval is, wordt dit aangegeven in de beschrijving van de accommodatie op onze webpagina.
Zijn de binnenzwembaden in de vakantiehuizen voorverwarmd?
Als een vakantiehuis minimaal drie dagen vóór aankomst wordt geboekt, wordt het binnenzwembad verwarmd tot ca. 24-25°C.
Kan ik een extra bed of kinderbedje voor een kind te krijgen?
Vakantiehuizen in Denemarken: je kunt een extra bed of reisbedje voor je kind toevoegen door in te loggen bij MyBooking en daar een aanvraag in te dienen.
Vakantiehuizen buiten Denemarken: neem contact op met de eigenaar/beheerder voor informatie over de beschikbaarheid van extra bedden of babybedjes. Je vindt deze contactgegevens in MyBooking.
Verbruik en borg
Hoeveel verbruik moet ik vermoedelijk betalen?
In veel van onze vakantiehuizen zijn de verbruikskosten inbegrepen in de huurprijs. Voor sommige vakantiehuizen moet je echter naast de boekingsprijs ook het verbruik (elektriciteit, water, verwarming, brandhout en dergelijke) betalen.
Bij vakantiehuizen waar het verbruik niet bij de prijs is inbegrepen, zijn de kosten afhankelijk van het gebruik tijdens je verblijf of wordt er een vooraf bepaald bedrag per persoon per dag berekend.
Je vindt de details van de verbruikskosten in de beschrijving van het huis en in MyBooking.
De verbruikskosten worden bij het inchecken/bij vertrek in de lokale valuta in rekening gebracht of na je verblijf aan je gefactureerd. Ga naar MyBooking voor meer informatie over je boeking. Als de kosten na je verblijf worden gefactureerd, streven we ernaar om je de rekening binnen vier weken na je verblijf toe te sturen.
Wat is de verbruiksprijs?
Als het verbruik niet in de boekingsprijs is opgenomen, zie je de exacte prijs per eenheid op het moment dat je je verblijf boekt. Mocht je je verblijf al hebben geboekt, dan kun je deze informatie opvragen op de MyBooking-site.
Hoe betaal ik voor het verbruik?
De verbruikskosten worden bij je vertrek in rekening gebracht in de lokale valuta of na je verblijf aan je gefactureerd. Ga naar MyBooking voor meer informatie over je boeking. We streven ernaar om je de rekening binnen vier weken na je verblijf te sturen.
Waarom is er een waarborgsom?
Een borgsom is heel gebruikelijk in de vakantiesector. Hiermee worden de verbruikskosten en eventuele schade of bijkomende kosten die zich tijdens uw verblijf kunnen voordoen gedekt.
Hoeveel is de borg?
Het bedrag van de waarborg hangt af van het type vakantiehuis dat je hebt geboekt. Je kunt in MyBooking bekijken welke waarborgsom van toepassing is op jouw boeking.
Wanneer wordt de borg in rekening gebracht?
Vakantiehuizen in Denemarken: bij sommige vakantiehuizen moet je een waarborg betalen. Als je die niet op het moment van je boeking betaalt, wordt het bedrag 9 dagen voor je aankomstdatum aan je boeking toegevoegd en kun je dit via MyBooking betalen.
Wanneer een waarborg voor vakantiehuizen buiten Denemarken is verschuldigd, wordt het bedrag doorgaans rechtstreeks aan de eigenaar betaald en aangegeven in MyBooking.
Wanneer wordt de borg terugbetaald?
Vakantiehuizen in Denemarken: De borg wordt binnen vier weken na je vertrekdatum automatisch terugbetaald, op voorwaarde dat er tijdens je verblijf geen schade of extra kosten zijn ontstaan. Het bedrag wordt terugbetaald op dezelfde kaart/rekening die is gebruikt voor de initiële betaling.
Vakantiehuizen buiten Denemarken: De waarborgsom wordt meestal terugbetaald bij het uitchecken of zoals meegedeeld door de huiseigenaar.
Wat als er schade of extra kosten zijn?
Als er schade of extra kosten zijn, wordt het desbetreffende bedrag afgetrokken van de borg. Je ontvangt een gedetailleerd overzicht van deze kosten.
Praktische informatie
Wanneer kan ik een vakantiehuis voor volgend jaar boeken?
Beschikbaarheid en prijzen voor online boekingen worden doorgaans in de lente/zomer van het voorgaande jaar bekendgemaakt. Onze website toont altijd de meest actuele beschikbaarheid.
Wat betekent 'All-inclusive'?
'All-inclusive' betekent dat het bedlinnen, de eindschoonmaak en de verbruikskosten (zoals elektriciteit, verwarming en water) bij de huurprijs zijn inbegrepen.
Je kunt in de woningbeschrijving op onze webpagina nagaan of een vakantiehuis 'all inclusive' is.
Zijn er schoonmaakproducten aanwezig in de huuraccommodatie?
Er zijn geen schoonmaakproducten aanwezig in de huuraccommodatie. Wel zijn er een stofzuiger en een dweil en emmer aanwezig.
Wat is er aanwezig in het vakantiehuis?
Je vindt in onze accommodaties eenvoudige keukenapparatuur, en dekbedden en kussens voor alle bedden.
Wat kost een eindschoonmaak?
Je ziet de exacte prijs wanneer je je verblijf boekt. Mocht je je verblijf al hebben geboekt, dan kun je deze informatie opvragen op de MyBooking-site.
Zijn handdoeken en beddengoed inbegrepen?
Handdoeken, beddengoed en theedoeken kunnen bij de prijs zijn inbegrepen of minimaal vijf dagen voor aankomst worden aangeschaft via je MyBooking-site.
Wat houdt een vakantiepakket/linnen pakket in?
Vakantiepakket (alleen verkrijgbaar in Denemarken) met:
100 ml afwasmiddel
100 ml reinigingsmiddel
100 ml glasreiniger met pomp
7 vaatwastabletten
1 afwasborstel
1 schoonmaakspons
2 vaatdoeken
1 vloerdoek
Linnenpakket, bestaande uit:
1 dekbedovertrek
1 kussensloop
1 laken
2 handdoeken
1 theedoek
Is er linnengoed in mijn mijn vakantiehuis aanwezig, of moet dat zelf meenemen?
In sommige vakantiehuizen zijn deze inbegrepen. Controleer echter je boeking om na te gaan of ze zijn inbegrepen. Indien niet inbegrepen, bestaat mogelijk de optie om beddengoed en handdoeken toe te voegen.
Om na te gaan wat van toepassing is op je boeking:
Meld je aan bij je boekingspagina.
Zoek de optie extra's bestellen (inclusief linnengoed), of controleer het gedeelte betalingen om na te gaan of het linnengoed is inbegrepen.
Als je geen beddengoed en handdoeken aanschaft, moet je je eigen exemplaren meenemen.
Welke maat beddengoed moet ik meenemen als ik ervoor kies om mijn eigen beddengoed mee te nemen?
Je kunt de bedmaten voor je vakantiehuis vinden op de accommodatiepagina:
Meld je aan bij je boeking.
Klik boven aan de pagina op 'Vakantiehuis bekijken'.
Scroll naar het kopje Informatie over het vakantiehuis en ga naar 'Kamers' voor de afmetingen van de bedden.
Linnenadvies:
Tweepersoonsbedden: Neem één groot laken mee dat geschikt is voor twee eenpersoonsmatrassen of één tweepersoonsmatras.
Dekbedden: Neem voor een tweepersoonsbed altijd twee dekbedovertrekken voor een eenpersoonsbed mee. Alle vakantiehuizen van Novasol zijn voorzien van eenpersoonsdekbedden; voor een tweepersoonsbed worden er twee voorzien.
We kunnen de afmetingen van de bedden niet bevestigen in metrische eenheden, tenzij deze reeds werden vermeld. In dat geval word je doorverwezen naar het overzicht van het vakantiehuis.
Ik heb iets achtergelaten bij het vakantiehuis. Wat moet ik doen?
Als je tot de ontdekking komt dat je iets in het vakantiehuis hebt laten liggen, raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met de eigenaar of beheerder. Is er iets anders of heb je meer hulp nodig? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Opgelet: we helpen je graag, maar kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor verloren bezittingen. Houd er rekening mee dat er kosten verbonden kunnen zijn aan het retourneren van verloren voorwerpen.
Hoe kan ik een review achterlaten?
We stellen je feedback zeer op prijs en zijn benieuwd naar je vakantie-ervaring. Daarom kun je binnen 48 uur na terugkomst van je vakantie een e-mail verwachten waarin je om je waardevolle feedback wordt gevraagd.
Verhuren jullie aan groepen jongeren?
Onder 'groepen jongeren' verstaan we een groep van minstens zes personen die jonger zijn dan 21 jaar. Bij bepaalde vakantiehuizen kan de leeftijdsgrens hoger liggen. Als je als een groep jongeren boekt, moet je dat aan ons laten weten op het moment dat je boekt. Wij behouden ons het recht voor om een groep jongeren af te wijzen. Er kunnen andere beperkingen op de groepssamenstelling van toepassing zijn. Deze staan vermeld in de beschrijving van het vakantiehuis. Je moet je houden aan eventuele beperkingen ten aanzien van de groepssamenstelling zoals vermeld in de beschrijving van het vakantiehuis.
Toeristenbelasting en andere kosten
Wanneer moet ik de toeristenbelasting betalen?
Als je in Frankrijk op vakantie gaat, ontvang je voor aanvang van je vakantie een e-mail met een link waarmee je de toeristenbelasting kunt betalen.
Voor alle overige bestemmingen waar toeristenbelasting van toepassing is, betaal je bij aankomst in lokale valuta aan de huiseigenaar of beheerder.
Houd er rekening mee dat het bedrag hoger of lager kan uitvallen in de periode tussen het maken van je boeking en het begin van je vakantie. Er worden alleen kosten in rekening gebracht overeenkomstig de toepasselijke wetgeving.
Waarom moet ik de toeristenbelasting betalen?
Toeristenbelasting is een geringe vergoeding per dag die alle bezoekers op een bepaalde bestemming moeten betalen. De vergoeding wordt bepaald door de lokale autoriteiten.
Waarom moet ik administratiekosten voor het callcenter betalen?
Je kunt boekingen wijzigen, annuleren of betalen via onze website of in MyBooking.
Als je je boeking via ons callcenter wilt wijzigen of annuleren (in plaats van via onze online diensten), brengen we administratiekosten voor het callcenter in rekening. Zo kunnen we garanderen dat de medewerkers van ons callcenter beschikbaar zijn om snel hulp te bieden bij dringende kwesties. Er worden geen administratiekosten in rekening gebracht als je telefonisch een nieuwe boeking wilt maken.
Hoeveel bedragen de administratiekosten van het callcenter?
De administratiekosten voor het callcenter bedragen € 20 en gelden voor alle wijzigingen, annuleringen of aan boekingen gerelateerde transacties die ook via onze online diensten kunnen worden uitgevoerd.
Boekingsdocumenten
Waar kan ik mijn boekingsbevestiging vinden?
Nadat je een vakantiehuis hebt geboekt, ontvang je een boekingsbevestiging per e-mail met een link naar je persoonlijke MyBooking-site. Daar kun je informatie over je boeking bekijken.
Waar kan ik de huurvoorwaarden bekijken?
Je kunt onze huurvoorwaarden vinden en raadplegen in MyBooking of via de link in de voettekst op onze webpagina.
Schade en klachten
Wat als ik schade veroorzaak in het vakantiehuis tijdens mijn verblijf?
Een ongelukje kan gebeuren, maar informeer ons alstublieft over alle schade die jij of je gezelschap hebben aangericht. Dat kun je het beste doen via onze berichtenservice. Op die manier kunnen we snel reageren om indien nodig beschadigde artikelen te vervangen.
Ik had problemen tijdens mijn vakantie en wil een klacht indienen.
Het spijt ons dat je problemen hebt ondervonden tijdens je vakantie. Wij raden je aan om eventuele zorgen of problemen direct ter plaatse met de huiseigenaar of beheerder op te lossen om alles snel en efficiënt te regelen. Meer hulp nodig? Neem dan contact met ons op.
Heb je een klacht bij ons ingediend en leidde die niet tot een oplossing? Dan vind je hieronder meer informatie. Klachten via Trustpilot of reviews op Feefo worden niet als geregistreerde klachten beschouwd.
Raadpleeg onze huurvoorwaarden voor meer informatie over hoe je een klacht kunt indienen of meer hulp kunt krijgen.
Hoe neem ik contact met jullie op als ik een probleem heb tijdens mijn verblijf?
Het nummer van de hotline mag alleen worden gebruikt in noodgevallen die buiten de normale werktijden vallen terwijl je in het vakantiehuis verblijft. Denk bijvoorbeeld aan situaties waarin je niet in het vakantiehuis kunt, de alarmcode niet kunt vinden of je vakantiehuis ernstige schade heeft.
Het telefoonnummer van de hotline staat in de e-mail die je voor aankomst hebt ontvangen.
Aanmelden of een account aanmaken
Problemen met inloggen?
Probeer de volgende stappen als je niet kunt inloggen op je account
1. Controleer je e-mailadres
Zorg ervoor dat je
hetzelfde e-mailadres
gebruikt als bij het boeken of het aanmaken van je account.
Als je in het verleden verschillende e-mailadressen hebt gebruikt, probeer dan of deze aan je boeking zijn gekoppeld.
2. Stel je wachtwoord opnieuw in
Klik op 'Wachtwoord vergeten?' op de inlogpagina.
Volg de instructies uit onze e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Controleer je map met ongewenste berichten als je de e-mail niet binnen een paar minuten ziet.
3. Controleer je internetverbinding
Zorg voor een stabiele internetverbinding.
Als je een mobiel apparaat gebruikt, probeer dan over te schakelen van wifi naar mobiele data (of omgekeerd).
4. Probeer een andere browser of apparaat
Als de pagina niet laadt of de inlogknop niet reageert, probeer dan het volgende:
Open de website in een andere browser (bijv. Chrome, Safari, Edge).
Wis je browsercache en cookies.
Inloggen vanaf een ander apparaat.
5. Zorg dat cookies en JavaScript zijn ingeschakeld
Voor de goede werking vereist de website cookies en JavaScript. Controleer de instellingen van je browser om na te gaan of deze zijn ingeschakeld.
6. Controleer of onze website in onderhoud is
Soms kan het gebeuren dat onze site tijdelijk niet beschikbaar is door updates. Probeer het in dat geval na een paar minuten opnieuw.
7. Kun je nog steeds niet inloggen?
Als je de bovenstaande stappen hebt geprobeerd en nog steeds geen toegang hebt tot je account, neem dan contact met ons op via
'Chat met ons' om te spreken met ons klantenserviceteam
Zorg dat je je naam, e-mailadres en boekingsnummer (indien van toepassing) bij de hand hebt, zodat we je snel kunnen helpen.
Problemen bij het aanmaken van een account?
Als je problemen ondervindt bij het aanmaken van je account, probeer dan de onderstaande stappen om te beginnen.
1. Controleer of je het formulier 'Account aanmaken' hebt ingediend
Nadat je het aanmeldformulier op de website of in de app hebt ingevuld, moet je op Verzenden klikken. Let op eventuele foutmeldingen en controleer of alle velden correct zijn ingevuld als het formulier niet kan worden ingediend.
2. Zoek naar de bevestigingsmail
Je ontvangt een bevestigingsmail nadat je het formulier hebt ingediend. Klik op de link in de e-mail om je account te bevestigen. Je kunt pas inloggen nadat je je account hebt bevestigd.
3. Controleer je map met ongewenste berichten
Als je de bevestigingsmail niet in je inbox ziet, controleer dan je map met spam of ongewenste berichten, soms komt de e-mail daar terecht.
4. Probeer je wachtwoord opnieuw in te stellen
Als je na 10 minuten nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, ga dan terug naar het inlogscherm en klik op 'Wachtwoord vergeten?'. Misschien heb je een account van enkele jaren geleden. Als dat zo is, kun je je wachtwoord opnieuw instellen en inloggen.
5. Is het nog steeds niet mogelijk om een account aan te maken?
Neem contact met ons op via 'Chat met ons' als je alle bovenstaande stappen hebt doorlopen en je je account nog steeds niet kunt aanmaken.
Ons team zal dit onderzoeken en je helpen om je account in te stellen.
Aanvullende tips
De verificatielink in de e-mail verloopt na korte tijd. Probeer opnieuw in te loggen als de link verlopen is. Klik op 'bevestigingsmail opnieuw verzenden' als je e-mailadres nog niet werd bevestigd.
Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je voor je boeking hebt gebruikt om je reserveringen automatisch te koppelen.
Als je de app gebruikt, controleer dan in de App Store of op Google Play, of je de meest recente versie gebruikt.